RSS
szukaj
RSS
COPERNICUS PL Sp. z o.o. bip.gov.pl

Ogłoszenie

27.07.2018

 

Zapytanie ofertowe

 

  1. Pełna nazwa Zamawiającego:[siedziba (pieczęć Zamawiającego), Nazwa Komórki zamawiającej]:
    Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z o. o., ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycyjnych
  2. Określenie przedmiotu zamówienia (zakres, wielkość):
    Zapytanie dotyczy przedstawienia oferty cenowej na realizację zadania aplikacyjnego polegającego na:
    1. Przygotowanie Studium Wykonalności zgodnie z przyjętymi przez Instytucję Zarządzającą kryteriami dla zadania ”Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku”, które obejmuje zakup i dostawę wyposażenia medycznego.
    2. Opracowanie analizy ekonomicznej wskazującej, iż zaproponowane rozwiązania są najbardziej efektywne kosztowo.
    3. Przygotowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wymaganiami konkursowymi Regulaminu po ogłoszeniu konkursu.
    4. Identyfikacja celów projektu; uzasadnienie projektu m.in. w kontekście analizy popytu, konkurencyjności podmiotu, zgodności z dokumentami strategicznymi; analiza zmiennych związanych z efektywnością finansową i społeczną (ekonomiczną) projektu oraz podmiotu w związku z realizacją projektu, wymogami prawa, wykonalności technicznej i finansowej; budowa montażu finansowego projektu.
    5. Współpraca z Zamawiającym na etapie identyfikacji projektu i budowy zakresu rzeczowego w celu zmaksymalizowania uzyskanej punktacji w zakresie kryteriów wyboru projektów, adekwatnie do potrzeb i możliwości (technicznych, organizacyjnych, finansowych itd.) Zamawiającego jako Beneficjenta.
    6. Analiza i identyfikacja zakresu rzeczowego projektu pod względem kwalifikowalności wydatków.
    7. Analiza dotychczas poniesionych wydatków w kontekście spełnienia warunków zachowania kwalifikowalności wydatków z punktu widzenia możliwości uwzględnienia ich w dokumentacji aplikacyjnej ze statusem do refundacji.
    8. Zebranie kompletu dokumentów ich druk, kopiowanie, nagrywanie na nośniki etc. oraz złożenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w formie i miejscu lub w sposób elektroniczny wyznaczony regulaminem konkursu.
    9. Wykonanie czynności związanych z uczestnictwem Zamawiającego w procedurze odwoławczej, jeśli zajdzie taka konieczność.
    10. Forma współpracy:
      • oddelegowanie do operacyjnej pracy z Zamawiającym koniecznej do prawidłowego wykonania liczby osób, również jeśli zajdzie taka konieczność do pracy w siedzibie Zamawiającego;
      • treści merytoryczne (opisy) będą wypracowywane przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i informacji udostępnionych i przekazanych przez Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości, by Wykonawca kierował do Zamawiającego swoje wewnętrzne fiszki projektowe do wypełnienia).
    11. W zakres opracowania wchodzi wyposażenie medyczne, który ma stanowić uzupełnienie bazy SOR.

      Szacowana wartość projektu około 242 500 zł.

      Prosimy o przedstawienie wartości oferty w kwocie netto, brutto i podanie należnego podatku VAT.

      W ofercie prosimy przedstawić dane kontaktowe firmy (nazwa firmy, adres, telefon, mail, strona internetowa).

      Akceptacja warunków zapytania jest równoznaczne z akceptacja warunków Umowy D20.252.004.2018 L.Dz. 084_2018 (załącznik nr 1). W sprawie szczegółowych ustaleń prosimy o kontakt.

  3. Termin wykonania zamówienia:
    8.08.2018 r.
    Termin zakończenia – po zakończeniu procedury konkursowej
  4. Kryteria oceny ofert: Cena – 100%
  5. Wymagania dotyczące ofert:[wskazanie jakie niezbędne informacje, oświadczenia, dokumenty winien zawrzeć w ofercie wykonawca]:
    • Sporządzenie minimum jednej aplikacji projektów inwestycyjnych w obszarze systemu ochrony zdrowia, finansowanych ze środków UE. Proszę wskazać projekty, które uzyskały dofinansowanie. Wykonawca jest zobowiązany wskazać ww. informacje w następującym zakresie: tytuł i numer projektu, nazwa beneficjenta, wartość projektu, data umowy o dofinansowanie. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe doświadczenie było doświadczeniem oferenta – w tym celu nie może posłużyć się doświadczeniem innego podmiotu;
    • Z uwagi na zaawansowanie rzeczowe przedmiotowej inwestycji i konieczność weryfikacji dotychczas poniesionych wydatków z punktu widzenia kwalifikowalności w celu zminimalizowania prawdopodobieństwa pomyłki Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (lub posłużyć się w tym celu doświadczeniem innego podmiotu, który udostępni mu swoje zasoby) w zakresie przeprowadzania kontroli co najmniej 1 projektu inwestycyjnego.
  6. miejsce i termin składania ofert:
    COPERNICUS PL Sp. z o. o. w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycji, pok. 208, Marek Purzyński tel. 512 913 147, email mpurzynski@wss.gda.pl, inwestycje@copernicus.gda.pl termin: 1.08.2018 r.

 

Załączniki:

 

 

Opublikował: Amadeusz Pestka
Publikacja dnia: 27.07.2018

Liczba odsłon: 465
« inne aktualności