RSS
szukaj
RSS
COPERNICUS PL Sp. z o.o. bip.gov.pl

Zapytanie ofertowe D20.252.012.2017 L.dz. 181_2017

11.12.2017

Pełna nazwa Zamawiającego:[siedziba (pieczęć Zamawiającego), Nazwa Komórki zamawiającej]:Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z o. o., ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycyjnych pokój 208

  1. Określenie przedmiotu zamówienia (zakres, wielkość):
  2. Wykonanie koncepcji programowo przestrzennej oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: ”Dostosowanie oddziału dermatologii na potrzeby oddziału laryngologii w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika ul. Powstańców 1 – 2 w Gdańsku”

    Prosimy o przedstawienie wartości oferty w kwotach brutto z podziałem na kwotę dotyczącą etapu 1 (koncepcja programowo – przestrzenna wraz z uzgodnieniami) i etapu 2 (dokumentacja projektowa, projekt budowlany i wykonawczy wraz z pozwoleniem na budowę)oraz łączną wartość brutto zadania.

    W ofercie prosimy przedstawić dane kontaktowe firmy (nazwa firmy, adres, telefon, email, strona internetowa). Akceptacja warunków zapytania jest równoznaczne z akceptacja warunków Umowy (załącznik nr 1) i OPZ (załącznik nr 2).

    W sprawie szczegółowych ustaleń i wizji lokalnej prosimy o kontakt.

    Piotr Borusewicz

    e-mail: pborusewicz@wss.gda.pl

    telefon : 502 756 946

  3. Termin wykonania zamówienia: 30 kwiecień 2018 r.
  4. Kryteria oceny ofert: Cena – 100%
  5. Wymagania dotyczące ofert: Uprawnienia architekta i wszelkie inne dokumenty konieczne do prawidłowego wykonania zlecenia.
  6. Miejsce i termin składania ofert: Copernicus PL Spółka z o. o. w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Osobiście – Zespół ds. Inwestycji i Środków Pozabudżetowych, pok. 208 lub przy pomocy poczty elektronicznej: inwestycje@copernicus.gda.pl lub listownie.

Termin składania ofert: 30.12.2017 r.

W dniu 21.12.2017 r. dokonano korekty zapisów OPZ

Zamawiający rezygnuje z instalacji DSO, SSP i BMS w projektowanym zakresie

Załączniki:

  1. Projekt Umowy.
  2. Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami.
  3. zał. 1 do OPZ
  4. zal. 1 do Umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA ze zm. z dn. 21.12.2017

Opublikował: Daniel Hałoń
Publikacja dnia: 11.12.2017

Liczba odsłon: 431
« inne aktualności