D10.251.41.A.2018 - Przebudowa pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni przy al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku z dostosowaniem do obowiązujących przepisów
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1 - 7
3. Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy
4. Załącznik nr 1 do umowy - opis przedmiotu zamówienia
5. Załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia
5. Załącznik nr 3 do umowy - Zarządzenie nr 38/2017/WE
6. Załącznik nr 4 do umowy - Wytyczne do dokumentacji powykonawczej
7. Wyjaśnienia treści SIWZ (18.07.2018 r.)
8. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu
9. Specyfikacja istotnych Warunków Zamówienia wraz z załacznikami nr 1 - 7 AKTUALNA na dzień 18.07.2018
10. Wyjaśnienia treści SIWZ (24.07.2018 r. ) wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert.
11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II.
12. Specyfikacja istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1 - 7 AKTUALNA na dzień 25.07.2018
13. Wyjaśnienia treści SIWZ (01.08.2018 r.)
14. Wyjaśnienia treści SIWZ (03.08.2018 r.)
15. Informacja z otwarcia ofert
16. Zawiadomienie o wyborze Wykonawcy
Publikacja dnia: 10.07.2018 13:58
Ppodlega Ustawie