To jest wersja archiwalna z dnia 27.07.2018, zobacz aktualną wersję tej wiadomości.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana daty terminu wykonania
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana daty terminu wykonania
Ogłoszenie
27.07.2018
Zapytanie ofertowe
- Pełna nazwa Zamawiającego:[siedziba (pieczęć Zamawiającego), Nazwa Komórki zamawiającej]:
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z o. o., ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycyjnych - Określenie przedmiotu zamówienia (zakres, wielkość):
Zapytanie dotyczy przedstawienia oferty cenowej na realizację zadania aplikacyjnego polegającego na:- Przygotowanie Studium Wykonalności zgodnie z przyjętymi przez Instytucję Zarządzającą kryteriami dla zadania ”Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku”, które obejmuje zakup i dostawę wyposażenia medycznego.
- Opracowanie analizy ekonomicznej wskazującej, iż zaproponowane rozwiązania są najbardziej efektywne kosztowo.
- Przygotowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wymaganiami konkursowymi Regulaminu po ogłoszeniu konkursu.
- Identyfikacja celów projektu; uzasadnienie projektu m.in. w kontekście analizy popytu, konkurencyjności podmiotu, zgodności z dokumentami strategicznymi; analiza zmiennych związanych z efektywnością finansową i społeczną (ekonomiczną) projektu oraz podmiotu w związku z realizacją projektu, wymogami prawa, wykonalności technicznej i finansowej; budowa montażu finansowego projektu.
- Współpraca z Zamawiającym na etapie identyfikacji projektu i budowy zakresu rzeczowego w celu zmaksymalizowania uzyskanej punktacji w zakresie kryteriów wyboru projektów, adekwatnie do potrzeb i możliwości (technicznych, organizacyjnych, finansowych itd.) Zamawiającego jako Beneficjenta.
- Analiza i identyfikacja zakresu rzeczowego projektu pod względem kwalifikowalności wydatków.
- Analiza dotychczas poniesionych wydatków w kontekście spełnienia warunków zachowania kwalifikowalności wydatków z punktu widzenia możliwości uwzględnienia ich w dokumentacji aplikacyjnej ze statusem do refundacji.
- Zebranie kompletu dokumentów ich druk, kopiowanie, nagrywanie na nośniki etc. oraz złożenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w formie i miejscu lub w sposób elektroniczny wyznaczony regulaminem konkursu.
- Wykonanie czynności związanych z uczestnictwem Zamawiającego w procedurze odwoławczej, jeśli zajdzie taka konieczność.
- Forma współpracy:
- oddelegowanie do operacyjnej pracy z Zamawiającym koniecznej do prawidłowego wykonania liczby osób, również jeśli zajdzie taka konieczność do pracy w siedzibie Zamawiającego;
- treści merytoryczne (opisy) będą wypracowywane przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i informacji udostępnionych i przekazanych przez Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości, by Wykonawca kierował do Zamawiającego swoje wewnętrzne fiszki projektowe do wypełnienia).
W zakres opracowania wchodzi wyposażenie medyczne, który ma stanowić uzupełnienie bazy SOR.
Szacowana wartość projektu około 242 500 zł.
Prosimy o przedstawienie wartości oferty w kwocie netto, brutto i podanie należnego podatku VAT.
W ofercie prosimy przedstawić dane kontaktowe firmy (nazwa firmy, adres, telefon, mail, strona internetowa).
Akceptacja warunków zapytania jest równoznaczne z akceptacja warunków Umowy D20.252.004.2018 L.Dz. 084_2018 (załącznik nr 1). W sprawie szczegółowych ustaleń prosimy o kontakt.
- Termin wykonania zamówienia:
10.08.2018 r.
Termin zakończenia – po zakończeniu procedury konkursowej - Kryteria oceny ofert: Cena – 100%
- Wymagania dotyczące ofert:[wskazanie jakie niezbędne informacje, oświadczenia, dokumenty winien zawrzeć w ofercie wykonawca]:
- Sporządzenie minimum jednej aplikacji projektów inwestycyjnych w obszarze systemu ochrony zdrowia, finansowanych ze środków UE. Proszę wskazać projekty, które uzyskały dofinansowanie. Wykonawca jest zobowiązany wskazać ww. informacje w następującym zakresie: tytuł i numer projektu, nazwa beneficjenta, wartość projektu, data umowy o dofinansowanie. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe doświadczenie było doświadczeniem oferenta – w tym celu nie może posłużyć się doświadczeniem innego podmiotu;
- Z uwagi na zaawansowanie rzeczowe przedmiotowej inwestycji i konieczność weryfikacji dotychczas poniesionych wydatków z punktu widzenia kwalifikowalności w celu zminimalizowania prawdopodobieństwa pomyłki Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (lub posłużyć się w tym celu doświadczeniem innego podmiotu, który udostępni mu swoje zasoby) w zakresie przeprowadzania kontroli co najmniej 1 projektu inwestycyjnego.
- miejsce i termin składania ofert:
COPERNICUS PL Sp. z o. o. w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycji, pok. 208, Marek Purzyński tel. 512 913 147, email mpurzynski@wss.gda.pl, inwestycje@copernicus.gda.pl termin: 1.08.2018 r.
Załączniki:
Opublikował: Amadeusz Pestka
Publikacja dnia: 27.07.2018
Publikacja dnia: 27.07.2018
Liczba odsłon: 187