RSS
szukaj
RSS
COPERNICUS PL Sp. z o.o. bip.gov.pl

Studium Wykonalności i złożenie wniosku o dofinansowanie dla zadania: Rewitalizacja (zabytkowej) kapliczki znajdującej się na terenie COPERNICUS PL Sp. z o.o. w Gdańsku

14.09.2015

 

Zapytanie ofertowe

 

  1. Pełna nazwa Zamawiającego:[siedziba (pieczęć Zamawiającego), Nazwa Komórki zamawiającej]: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z o. o., ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Dział Techniczny / Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycyjnych
  2. Określenie przedmiotu zamówienia (zakres, wielkość):
    Zapytanie dotyczy przedstawienia oferty cenowej na realizację zadania aplikacyjnego polegającego na:
    1. Przygotowanie Studium Wykonalności zgodnie z przyjętymi przez Instytucję Zarządzającą kryteriami dla zadania ” Rewitalizacja (zabytkowej) kapliczki znajdującej się na terenie COPERNICUS PL Sp. z o.o. w Gdańsku, mająca na celu zwiększenie dostępności materialnego i niematerialnego dziedzictwa kulturowego” planowanego do realizacji w ramach Osi Priorytetowej 8 Konwersja Działania 8.3. Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe RPO WP 2014-2020.
    2. Przygotowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wymaganiami konkursowymi Regulaminu konkursu przyjętego uchwałą nr 490/45/15 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 28 maja 2015 roku z późniejszymi zmianami.
    3. Identyfikacja celów projektu; uzasadnienie projektu m.in. w kontekście analizy popytu, konkurencyjności podmiotu, zgodności z dokumentami strategicznymi; analiza zmiennych związanych z efektywnością finansową i społeczną (ekonomiczną) projektu oraz podmiotu w związku z realizacją projektu, wymogami prawa, wykonalności technicznej i finansowej; budowa montażu finansowego projektu.
    4. Współpraca z Zamawiającym na etapie identyfikacji projektu i budowy zakresu rzeczowego w celu zmaksymalizowania uzyskanej punktacji w zakresie kryteriów wyboru projektów, adekwatnie do potrzeb i możliwości (technicznych, organizacyjnych, finansowych itd.) Zamawiającego jako Beneficjenta.
    5. Analiza i identyfikacja zakresu rzeczowego projektu pod względem kwalifikowalności wydatków.
    6. Analiza dotychczas poniesionych wydatków w kontekście spełnienia warunków zachowania kwalifikowalności wydatków z punktu widzenia możliwości uwzględnienia ich w dokumentacji aplikacyjnej ze statusem do refundacji.
    7. Zebranie kompletu dokumentów ich druk, kopiowanie, nagrywanie na nośniki etc. oraz złożenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w formie i miejscu wyznaczonym regulaminem konkursu.
    8. Wykonanie czynności związanych z uczestnictwem Zamawiającego w procedurze odwoławczej, jeśli zajdzie taka konieczność.
    9. Forma współpracy:
      • oddelegowanie do operacyjnej pracy z Zamawiającym koniecznej do prawidłowego wykonania liczby osób, również jeśli zajdzie taka konieczność do pracy w siedzibie Zamawiającego;
      • treści merytoryczne (opisy) będą wypracowywane przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i informacji udostępnionych i przekazanych przez Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości, by Wykonawca kierował do Zamawiającego swoje wewnętrzne fiszki projektowe do wypełnienia).
  3. W zakresie opracowania znajduje się kaplica szpitalna w raz z gruntem w obrysie murów funkcjonująca jako magazyn materiałów opatrunkowych budynek nr 19 (B19) o powierzchni użytkowej około 66,00 m2. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod numerem rejestru A-1881. Obiekt położony jest na działce nr 54/8 w obrębie 80.

    Prosimy o przedstawienie wartości oferty w kwocie netto, brutto i podanie należnego podatku VAT. W ofercie prosimy przedstawić dane kontaktowe firmy (nazwa firmy, adres, telefon, mail, strona internetowa).

    Akceptacja warunków zapytania jest równoznaczne z akceptacja warunków Umowy D8.252.015.2015 L.Dz. 167_2015 (załącznik nr 1). W sprawie szczegółowych ustaleń i wizji lokalnej prosimy o kontakt.

  4. Termin wykonania zamówienia:
    dla pkt 2.1 - 15 listopada 2015 roku
    dla pkt 2.2- 2.7 - 15 grudnia 2015 roku
    dla pkt. 2.8 – do końca procedur konkursowych
  5. 4. Kryteria oceny ofert:
    Cena – 100%
  6. Wymagania dotyczące ofert:[wskazanie jakie niezbędne informacje, oświadczenia, dokumenty winien zawrzeć w ofercie wykonawca]:
    • Sporządzenie minimum jednej aplikacji projektów inwestycyjnych w obszarze systemu ochrony zdrowia, finansowanych ze środków UE. Proszę wskazać projekty, które uzyskały dofinansowanie. Wykonawca jest zobowiązany wskazać ww. informacje w następującym zakresie: tytuł i numer projektu, nazwa beneficjenta, wartość projektu, data umowy o dofinansowanie. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe doświadczenie było doświadczeniem oferenta – w tym celu nie może posłużyć się doświadczeniem innego podmiotu;
    • Z uwagi na zaawansowanie rzeczowe przedmiotowej inwestycji i konieczność weryfikacji dotychczas poniesionych wydatków z punktu widzenia kwalifikowalności w celu zminimalizowania prawdopodobieństwa pomyłki Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (lub posłużyć się w tym celu doświadczeniem innego podmiotu, który udostępni mu swoje zasoby) w zakresie przeprowadzania kontroli co najmniej 1 projektów inwestycyjnych.
    • W zakresie czynności opisanych w punkcie II Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował co najmniej następującym zespołem:
      • specjalistą w zakresie zarządzania projektami infrastrukturalnymi z co najmniej rocznym doświadczeniem w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych, ukończony kurs z zakresu metodyki zarządzania projektami np. PRINCE2 lub równoważny, znajomość prawa zamówień publicznych;
      • specjalistą w zakresie finansowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE, posiadającym wykształcenie ekonomiczno-finansowe, co najmniej rocznym doświadczeniem w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych, ukończony kurs z zakresu metodyki zarządzania projektami PRINCE2, lub równoważny, znajomość prawa zamówień publicznych.
  7. miejsce i termin składania ofert:
    COPERNICUS PL Sp. z o. o. w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-306 Gdańsk. Zespół Ds. Środków Pozabudżetowych i Inwestycji, pok. 208, Piotr Borusewicz tel. 502 756 946, email pborusewicz@wss.gda.pl, inwestycje@wss.gda.pl termin: 22.09.2015r.
Opublikował: Amadeusz Pestka
Publikacja dnia: 14.09.2015

Liczba odsłon: 595
« inne aktualności